Met onze internationale uitbreidingsplannen en groeiend aantal klanten in NL en België zijn wij op zoek naar versterking in ons team als Customer Service Agent. We zitten nu in een fase waarin we willen professionaliseren en het niveau naar een hoger niveau willen tillen. Dit uiteraard in combinatie met dat onze (toekomstige) klanten dat potje glimlach blijven behouden. Doordat we zo hard groeien loopt het aantal tickets per dag ook omhoog. Daar hebben we jouw hulp bij nodig en kun jij je potje impact maken.
Het team bestaat nu uit twee fulltimers en daarnaast een groep met werkstudenten. Het team werkt veel thuis, maar we vinden in teamverband werken wel súper belangrijk. We spreken daarom ook af en toe af op kantoor in Rotterdam.
Je hebt een positieve oplossingsgerichte mentaliteit;
Je hebt een pro-actieve houding & bent een teamplayer;
Je bent in staat om af en toe ons gezellige kantoor in Rotterdam te bezoeken om teamwerk te bevorderen;
Je hebt sterke communicatieve vaardigheden;
Je bent gewend om met verschillende tools te werken;
Je bent 32 uur beschikbaar per week;
Je spreekt vloeiend Frans & Nederlands;
Pre: Je hebt 1 jaar werkervaring binnen Customer Service.
Wij groeien snel, zowel nationaal als internationaal, met die groei hopen wij dat jij mee groeit. Er is daarom genoeg ruimte voor jou om je eigen ideeën en visies in te brengen en implementeren;
De kans om grote impact te maken voor een betere wereld;
Mogelijkheid tot remote te werken en je uren flexibel in te delen;
Potje met geld einde maand, afhankelijk van jouw ervaring;
25 vakantiedagen en reiskostenvergoeding;
Vergoeding laptop en telefoon;
Uitgebreide pensioenregeling;
Korting op jouw verpakkingsvrije boodschappen bij Pieter Pot én de wachtlijst kun je skippen ;-).
Wil je ons customer service-team komen versterken? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet! Heb je eerst nog vragen? Dan kun je contact met Peter opnemen via: peter@pieter.pot.nl